Kurumsal ME Sözleşmesi

KURUMSAL MÜŞTERİ VE YETKİLİ KİŞİ BİLGİLERİ
Sözleşme Başlangıç Tarihi:
Sözleşme Bitiş Tarihi:
Firma Adı: .
Yetkili Kişi:
Ticaret Sicil No:
TC Kimlik No:
Vergi Dairesi/No
GSM No:
E-mail Adresi:
Hizmet Süresi:
HİZMETİN VERİLECEĞİ VE CİHAZLARIN TESLİM EDİLECEĞİ ADRES BİLGİLERİ
Adres:
ÜRÜN VE HİZMET BİLGİSİ
ÜRÜN & HİZMET TANIMI  – ADET – LİSTE FİYATI – İNDİRİMLİ FİYAT
…… MBPS ME İNTERNET – 1AD. –  ……………..- ………………
SÖZLEŞME ESASLARI
Fiyatlara %20 KDV ve %10 ÖİV dahil değildir.
Kurumsal Müşteriler en az 12 ay taahhütle faydalanabilirler.
BilimNet vermiş olduğu Metro Ethernet Internet hizmetinde kopma dalgalanma
olmayacaktır. Sürekli olarak yaşanan ve çözülemeyen hizmet rapor ile teyit edilmesi
halinde müşteri hizmeti bedel ödemenden fesh etme hakkına sahiptir.
Hat başına 70.000 TL F/O alt yapı bedeli olup ;taahhüt kapsamında 15.000 TL
alınacaktır.Taahhütün bozulması halinde bakiyeden kalan 55.000 TL müşteriden tahsil
edilir.Cihaz ve alt yapı kurulumununun 15.000,00 TL’lik kısmını müşteriden temin ederek
kurulum sağlanılacaktır.
Müşteriler’in BilimNet Metro Ethernet Internet Sözleşme kapsamında sunulan İnternet
hizmetinden faydalanabilmesi için FireWall ve/veya Router cihazlarına sahip olması
gerekir. Sözleşme kapsamında Müşteriler dilerlerse BilimNet’den Router cihazını
alabilecek olup, talep edilmesi halinde bu cihaz aylık bedellerle Müşteri’ye
faturalandırılacaktır.
Müşteriler’in ile opsiyonel olarak sunulan Router cihazlarını BilimNet’den talep
etmemesi halinde, İnternet bağlantısı kurulabilmeleri için sahip oldukları FireWall ve/veya
Router cihazlarının Metro Ethernet erişim yöntemini destekliyor olması gerekmektedir.
Müşteriler’e sağlanan cihazlar yürürlük tarihinden itibaren 2 (iki) yıl süresince garanti
şartlarına tabidir ve cihazlar ile ilgili teknik sorunlarda üretici ve/veya ithalatçı firmanın
garanti şartları geçerlidir.
Müşterilerin İnternet devreleri üzerinde BilimNet DDOS Koruma Hizmeti tanımlanacak
olup, bu hizmet İnternet hizmetinin liste fiyatı dahilinde aylık bedellerle Müşteri’ye
faturalandırılacaktır.
BilimNet Metro Ethernet Internet Hizmeti; i) 7 gün 24 saat kesintisiz İnternet erişimi
(mücbir sebepler ve ’in sorumlu olmadığı durumlar haricinde geçerlidir), ii) Servis
sağlayıcı bağımlı IP adresi tahsisi, iii) BilimNet ve Müşteriler’i sürekli bağlantıda tutacak
özel bir data hattı tahsisi, iv) Erişim için kullanılan hatta meydana gelebilecek arızalarda
gerekli arıza başvurusunun yapılması ve takibi, v) 7 gün 24 saat Müşteri Hizmetleri Destek
Hattı, vi) 7 gün 24 saat uzaktan izleme, vii) 7 gün 24 saat uzaktan teknik desteği
kapsamaktadır.
Müşteri, Hizmet için gerekli F/O kablo tesisi veya bina çatısına RL cihaz kurulumunun
yapılması ve Hizmetin bu taahhütnamede belirtilen şartlara uygun olarak verebilmesi
için Müşteri lokasyonunda gerekli tüm mülk izinlerini ve mal muvafakatlarını alacak ve
BilimNet ve/veya BilimNet tarafından yetkilendirilen 3. kişilere gerekli çalışma koşullarını
sağlayacaktır. Müşteri lokasyonlarına giriş sırasında yaşanacak sıkıntılardan, çalışma
ortamının hazır olmamasından ve bunların doğuracağı sonuçlardan BilimNet sorumlu
değildir.
Müşteri lokasyonunda bina için kablolama Müşteri’ye aittir. Hazır olan hizmetin
Müşteri’nin yükümlülüklerini yerine getirememesi nedeni ile başlatılamaması halinde
Müşteri’nin bu şartlarını ihlal ettiği kabul edilecektir.
Sağlanacak İnternet hizmeti kapsamında Müşteriler kendi yerel şebeke ortamlarının
ve uygulamalarının konfigürasyonlarını yaparlar. Müşteriler, kendilerine ait hat ve
sistemlerin BilimNet’in kullanmakta olduğu sistem ve network yazılımları ile izlenebilmesi
için gereken konfigürasyonların yapılmasına izin verirler. Gerekli konfigürasyonların
yapılmasına izin verilmediği takdirde, hat ve sistem izlemeleri BilimNet’in sorumluluğunda
değildir. BilimNet, gerekli olan durumlarda teknik konfigürasyon değiştirme hakkını saklı
tutacaktır.
Sağlanacak İnternet hizmeti kapsamında Müşteriler, BilimNet tarafından kendilerine
verilen IP numaralarından yararlanırlar. Müşteriler, kendi şebekelerinde özel IP adreslerini
kullanıyorlarsa, BilimNet omurgasına çıkış noktasında, gerekli NAT (Network Address
Translation) işlemini kendi IP yönlendiricileri ya da kendi FireWall’ları üzerinde kendileri
yapacaktır.
İnternet erişiminin bir parçası olarak sunulan DDOS Koruma Hizmeti kapsamında
Müşteriler, BilimNet tarafından kurulumu ve yönetimi yapılan DDOS Koruma Sistemi’ni
bypass ederek yapacakları her türlü bağlantı ve konfigürasyon değişikliğinin
oluşturacağı güvenlik açıklarından sorumludurlar.
Sunulan DDOS Koruma Sistemi’nin kurulmasından sonra korunacak host ya da
networklerin değişmesi durumunda hizmetin devam edebilmesi için yeni networklerin
BilimNet’e yazılı olarak bildirilecektir.
Sunulan DDOS Koruma Hizmeti ile Müşteriler kendilerine yapılan atak durumlarını
tespit ettiklerinde ya da korumak istedikleri networkü DDOS penetrasyon testine tabii
tutmak istediklerinde BilimNet’e yazılı olarak bilgi vermekle yükümlüdürler. Aksi taktirde
oluşabilecek durumlar Müşteriler’in sorumluluğundadır.
Sunulan Firewall cihazına ilişkin Müşteri’nin güvenlik politikalarının oluşturulması ve
kurulumları sırasında Müşteri’nin yetkili kişilerinden alınan IP bilgileri ve network
konfigürasyon bilgileri kullanılır. Bu bilgilerin doğruluğu Müşteri’nin sorumluluğundadır.
Müşteriler, BilimNet’den aldığı bu kapsamındaki hizmetler ile ilgili oluşan arıza/problem
bildirimleri, değişiklik talepleri, soru, şikayet ve önerilerini İşlem Yetkilisi aracılığı ile 7 gün
24 saat 0850 724 2525 nolu BilimNet Müşteri Hizmetleri Destek Hattı’na telefon açarak
veya destek@bilimnet.com.tr e-posta adresine göndererek ulaştırabilir ve kayıt
açtırabilirler. BilimNet, kendi kontrolü altındaki ve kendinden kaynaklanan problemlerle
ilgili açılan bu kayda 1 saat içerisinde müdahale edecektir. Arıza ya da talep
zamanında veya uygun şekilde BilimNet Müşteri Hizmetleri Destek Hattına bildirilmediği
takdirde BilimNet çözümün gecikmesinden sorumlu tutulamaz. Müşteriler, kendi
denetimlerindeki cihaz ve diğer lokal altyapı ile ilgili problemleri çözmekten
sorumludurlar.
Hizmetler kapsamında BilimNet, (i) Müşterilerin kendi yönetiminde olan
sunucularından, network sistemlerinden, kullandıkları uygulamalardan ve
kullanıcılarından kaynaklanan güvenlik problemlerinden, kast ve ihmalinden
kaynaklanan yazılım ve/veya donanım ile ilgili arızalardan dolayı oluşacak bilgi
kayıplarından, (ii) müşteri verilerinin, özel programlarının, dosyalarının diğer İnternet
kullanıcıları tarafından değiştirilmesinden, silinmesinden ve bu yolla gelebilecek
zararlardan, İnternet trafiğinde kaybolacak ve/veya eksik alınacak ve iletilecek
bilgilerden, (iii) Cihazlar üzerinde Müşteriler tarafından yapılan konfigürasyon
değişikliklerinden kaynaklanan sorunlardan, (iv) Gece saat 24:00 ile 06:00 arasında
yapılan BilimNet planlı çalışmalarından, (v) Lokasyonlarda oluşan hat kesintilerinde,
uzaktan ilk müdahale ve/veya devam eden arıza süreci esnasında BilimNet tarafından
uzaktan gerekli görülen cihaz, kablosal ve benzeri kontroller için Müşteri lokasyonunda
iletişime geçilecek personele ulaşılamaması ve yerinde müdahale kapsamında
gerekebilecek desteğin lokasyonda yetkilinin olmaması, lokasyon çalışma saatleri
dışında ve Müşteri’den kaynaklanan nedenlerle lokasyona giriş yapılamamasından, (vi)
BilimNet Yakınsama Şebekesi dahilinde oluşabilecek bağlantı noktası kaybı sonrası
ikame bağlantı kurulana kadar (bu süre öngörülen kurulum süresi ile aynı olacaktır)
oluşabilecek sorunlardan, (vii) Alınan servisi olumsuz yönde etkileyen bölgesel veya ülke
çapındaki genel sorunlardan, (viii) Mücbir Sebeplerden, sorumlu tutulamaz. Müşteriler,
bu gibi durumlardan dolayı uğrayabilecekleri zararlarla ilgili olarak BilimNet’den
herhangi bir hak ya da tazminat talep etmemeyi kabul ederler.
Müşterilerin taahhüt süresi dolmadan başka bir hizmete geçiş yapabilmesi, ancak bu
sözleşmede ki abonelik koşullarında belirtilen usulle sona erdirerek mümkün
olabilecektir. Müşteri’nin taahhüt süresi dolmadan sözleşme kapsamındaki Hizmet’i iptal
etmesi durumunda iptal tarihine kadar geçen süre boyunca yapılan indirimler, aylık
cihaz bedellerinin ödenmemiş kalan tutarları, alınmayan F/O hat veya RL cihaz kurulum
bedelleri, alınmayan fiber hat kurulum bedelleri ve diğer fayda bedellerinin tahsil
edilmemiş tutarları toplamı Müşteri’ye BilimNet tarafından faturalandırılır.
Taahhüt süresi sona erdikten sonra Müşteri’nin Hizmetleri almaya devam etmek
istemesi halinde söz konusu hizmetler Müşteri’ye taahhütnamenin ön sayfasında yer
alan ilgili paketteki standart BilimNet Metro Ethernet Internet Tarifesi aylık ücretleri
üzerinden faturalandırılacaktır.
Fatura dönem sonunda müşteriye tebliğ edilecek olup (elektronik ortamdan veya
posta yoluyla) fatura bedeli 10 gün içerisinde BilimNet banka hesaplarına
ödenecektir. Fatura bedelinin iki ay üst üste ödenmemesi halinde sağlanan internet
hizmeti bir hafta süreyle minimum hıza indirilecek bu sure içerisinde geciken tüm fatura
bedellerinin ödenmemesi halinde hat kullanıma kapatılacaktır. Kullanıma kapatılan
hat sahibi tarafından kapanma tarihi itibariyle onbeş gün içerisinde muaccel tüm
bedellerin ödememesi halinde hat sahibi aleyhine yasal takip yollarına başvurulacaktır.
BilimNet, yıllık TÜFE (Tüketici Fiyat Endeksi) (Bir önceki yılın aynı ayına göre değişim)
ve/veya bir önceki aya göre TCMB euro efektif satış kurunda %10 (yüzde 10) ve
üstünde artış olması durumunda Müşteri ile görüşmelere başlayabilecek ve en az 1 ay
öncesinden ücretlemede yapabileceği değişikliği bildirecektir.
Faturada belirtilen son ödeme tarihinden sonra yapılan ödemeler için BilimNet
tarafından gecikmeli her ay sayısı kadar %5 oranında gecikme faizi uygulanılacaktır.
Bu Sözleşme’den doğan her türlü vergi, resim, harç vb. mali yükümlülükler ABONE’nin
sorumluluğunda olup, bu Sözleşme çerçevesinde verilen hizmetler ile ilgili olarak, halen
uygulanmakta olan veya ileride uygulanabilecek ve resmi makamlar tarafından
hizmete ilişkin belirlenen kullanım, satış veya imtiyaza ilişkin vergi ve resimler, Katma
Değer Vergisi ve Özel İletişim Vergisi ABONE’ye fatura edilecektir.
Müşteriler, BilimNet Metro Ethernet Internet koşullarını imzalayarak, hizmet almayı
kabul ve taahhüt ederler.
ABONE
Adı Soyadı:
İmza Kaşe:
SERVİS SAĞLAYICI
Adı Soyadı:
İmza Kaşe: