mesafeli hizmet satış sözleşmesi
MESAFELİ HİZMET SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1: KONU
İşbu Sözleşme’nin konusu, SATICI’ nın ALICI’ ya satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri
ve satış fiyatı belirtilen hizmetin satışı ve ifası ile ilgili olarak 4077 Sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Usul ve Esasları
Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini
kapsamaktadır.
MADDE 2: SATICI BİLGİLERİ
Unvanı: Bilimnet Bilişim Teknolojileri, İletişim San. ve Tic. Ltd. Şti.
Adresi: Aşağı Öveçler Mah. 1322. Cad. No: 39/2 Çankaya / Ankara
Telefon: 0850 724 2525
E-Posta: bilgi@bilimnet.com.tr
MADDE 3: ALICI BİLGİLERİ
Unvanı:
Adresi:
Telefon:
E-Posta:
MADDE 4: SÖZLEŞME KONUSU HİZMET BİLGİLERİ
Hizmetin türü, satış bedeli, ödeme şekli seçilen hizmetin işlem koduna göre
aşağıda belirtilen gibidir;
Hizmet Türü:
İşlem Kodu:
Satış Fiyatı (KDV Dahil):
Ödeme:
Hizmetin İfa Tarihi:
Fatura Adresi:
MADDE 5: GENEL HÜKÜMLER
5.1- Alıcı, madde 4’te belirtilen sözleşme konusu hizmetin nitelikleri, satış fiyatı
ve ödeme şekli ile ifaya ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.2-SATICI, sözleşme konusu hizmetin ayıplı olması nedeniyle sorumludur.
5.3- Sözleşme konusu hizmet, ALICI’ dan başka bir kişi tarafından kullanılması
durumunda, söz konusu kişinin ifayı kabul etmemesinden SATICI sorumlu
değildir.
5.4- Sözleşme konusu hizmetin ifası için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının
SATICI ya ulaştırılmış olması ve bedelinin tercih edilen ödeme şekli ile ödenmiş
olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka
kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI hizmetin ifa yükümlülüğünden kurtulmuş
kabul edilir.
5.5- Hizmetin ifasından sonra ALICI’ ya ait kredi kartının ALICI’ nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini
SATICI’ ya ödenmemesi halinde, ALICI doğan zararlardan sorumludur. 5.6- işbu
sözleşme, ALICI tarafından imzalanıp SATICI ‘ya ulaştırılmasından sonra
geçerlilik kazanır.
MADDE 6: İPTAL / VAZGEÇME / DEĞİŞİKLİKLER;
6.1- ALICI’ nın hizmetin başlangıcını kaçırdığını ve ifdaya sonradan kabul
edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda, ALICI’ ya herhangi bir ücret
iadesi yapılmaz.
6.2- SATICI, gerekli gördüğü durumda ilan ettiği veya kayıt aldığı hizmetleri
başlangıcından 1 gün önceye kadar kısmen veya tamamen iptal edilir. ALICI, bu
değişiklik ve iptalleri kabul etmediği takdirde rezervasyonu iptal edip, ödediği
ücretin tamamını 10 gün içinde iade alma hakkına sahiptir.
YER / TARİH:
SATICI:
KURUM ADI:
ADRES:
İMZA:
YER/ TARİH:
ALICI:
KURUM ADI:
ADRES:
İMZA:
İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN